CERINTE POST
- Nivel studii: studii superioare – stiinte umane/reale, administrativ;
- Experienta in pozitie: intr-un departament de achizitii – constructii / infrastructura – constituie avantaj;
- Aptitudini: cunostinte Microsoft Office, Outlook;
- Abilitati: competente foarte bune in comunicare si relationare, organizare, planificare, prioritizare, ,gandire analitica, orientat spre rezultate;
RESPONSABILITATI
- Negocierea unor conditii contractuale si preturi favorabile companiei;
- Coodoneaza procesul de achizitii si logistica in cadrul companiei;
- Asigurarea eficientei si fluentei in intreg procesul de achizitie;
- Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii atat de pe plan local cat si regional;
- Ofera suport in planificarea, coordonearea, organizarea şi controlarea activitatii de achizitii de la furnizori;
- Estimeaza cererea si previzioneaza volumul achizitiilor la nivel de companie; identifică necesarul de aprovizionare;
- Elaboreaza planul anual de achizitii pentru principalele materiale/resurse;
- Gestionează relaţia cu furnizorii, găsind furnizori noi şi menţinând legătura cu cei existenţi – identifica furnizorii potriviti pentru firma, urmarind calitatea produselor cautate si mentinerea profitabilitatii firmei;
- Ofera suport in intocmirea si analiza cererilor de oferta de la furnizori, recomanda alegerea produselor;
- Imbunatateste drafturile de contracte utilizate in relatia cu diferite tipuri de furnizori si stabileste clauze echitabile de reciprocitate prin colaborare directa cu Serviciul Juridic;
- Colaboreaza cu Directorul Tehnic/Calitate in cazul necesitatii revizuirii procedurilor operationale;
- Transmite noile oferte negociate catre Director Agentie pentru a fi introduse in baza de preturi;
- Verifica onorarea comenzilor catre santiere in timp util pentru achizitiile punctuale;
- Urmareste ca materialele contractate sa fie insotite de certificate de calitate si orice alte documente care sa ateste indeplinirea criteriilor de performanta solicitate;
- La cerere urmareste intocmirea, semnarea si derularea contractelor de achizitii;
- Monitorizeaza si gestioneaza livrarile si stocurile de materiale in toate statiile de mixture;
- La solicitarea sefului de departament, intocmeste si transmite oferte de pret pentru mixturi asfaltice;
- Respecta procedura de achizitii;