CERINTE POST

  • Nivel studii: studii superioare – stiinte umane/reale, administrativ;
  • Experienta in pozitie: intr-un departament de achizitii – constructii / infrastructura – constituie avantaj;
  • Aptitudini: cunostinte Microsoft Office, Outlook;
  • Abilitati: competente foarte bune in comunicare si relationare, organizare, planificare, prioritizare, ,gandire analitica, orientat spre rezultate;

RESPONSABILITATI

  • Negocierea unor conditii contractuale si preturi favorabile companiei;
  • Coodoneaza procesul de achizitii si logistica in cadrul companiei;
  • Asigurarea eficientei si fluentei in intreg procesul de achizitie;
  • Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii atat de pe plan local cat si regional;
  • Ofera suport in planificarea, coordonearea, organizarea şi controlarea activitatii de achizitii de la furnizori;
  • Estimeaza cererea si previzioneaza volumul achizitiilor la nivel de companie; identifică necesarul de aprovizionare;
  • Elaboreaza planul anual de achizitii pentru principalele materiale/resurse;
  • Gestionează relaţia cu furnizorii, găsind furnizori noi şi menţinând legătura cu cei existenţi – identifica furnizorii potriviti pentru firma, urmarind calitatea produselor cautate si mentinerea profitabilitatii firmei;
  • Ofera suport in intocmirea si analiza cererilor de oferta de la furnizori, recomanda alegerea produselor;
  • Imbunatateste drafturile de contracte utilizate in relatia cu diferite tipuri de furnizori si stabileste clauze echitabile de reciprocitate prin colaborare directa cu Serviciul Juridic;
  • Colaboreaza cu Directorul Tehnic/Calitate in cazul necesitatii revizuirii procedurilor operationale;
  • Transmite noile oferte negociate catre Director Agentie pentru a fi introduse in baza de preturi;
  • Verifica onorarea comenzilor catre santiere in timp util pentru achizitiile punctuale;
  • Urmareste ca materialele contractate sa fie insotite de certificate de calitate si orice alte documente care sa ateste indeplinirea criteriilor de performanta solicitate;
  • La cerere urmareste intocmirea, semnarea si derularea contractelor de achizitii;
  • Monitorizeaza si gestioneaza livrarile si stocurile de materiale in toate statiile de mixture;
  • La solicitarea sefului de departament, intocmeste si transmite oferte de pret pentru mixturi asfaltice;
  • Respecta procedura de achizitii;