Economist

RESPONSABILITATI

  • Ține evidența contractelor furnizorilor de mentenanță;
  • Înregistrează facturile de achiziții în ERP pentru portofoliul alocat;
  • Comunică cu furnizorii pentru plăți, confirmări de sold și întocmirea corectă a facturilor;
  • Consultă registrele A.N.A.F. privind furnizorii, pentru crearea corectă a acestora în ERP: Registru TVA, Registru TVA la încasare, Registru activi/inactivi;
  • Consultă baza VIES pentru furnizorii externi;
  • Verifică și înregistrează în ERP deconturile de card-avans/diurne;
  • Întocmește situația lunară centralizată a deconturilor care se plătesc la salariu/diurnelor;
  • Comunică cu secretarele din punctele de lucru pentru transmiterea și înregistrarea în timp util a deconturilor card-avans/diurne, conform notei de închidere;
  • Transmite fișele angajaților care prezintă sold de justificat (avans spre decontare) la sfârșitul fiecărei închideri, pentru confirmarea soldului;
  • Asigură suport în cadrul auditului și controalelor din partea autorităților;
  • Participă la arhivarea documentelor și la consultarea arhivei atunci când este solicitat.

CERINTE POST

  • Organizată, proactivă și cu abilități foarte bune de comunicare;
  • Studii superioare economice;
  • Cunoștințe bune de Microsoft Office (Word și Excel);
  • Minimum 2 ani experiență în contabilitate (în special în contabilitatea furnizorilor și a deconturilor cu angajații).

BENEFICII

  • Bonus de performanță, corelat cu rezultatele companiei;
  • Tichete de masă;
  • Abonament la clinică medicală privată;
  • Traininguri și cursuri de specializare;
  • Telefon mobil;
  • Acces la platforma Bookster;
  • Laptop de serviciu;
  • Fructe la birou;
  • Short Friday.