Economist
RESPONSABILITATI
- Ține evidența contractelor furnizorilor de mentenanță;
- Înregistrează facturile de achiziții în ERP pentru portofoliul alocat;
- Comunică cu furnizorii pentru plăți, confirmări de sold și întocmirea corectă a facturilor;
- Consultă registrele A.N.A.F. privind furnizorii, pentru crearea corectă a acestora în ERP: Registru TVA, Registru TVA la încasare, Registru activi/inactivi;
- Consultă baza VIES pentru furnizorii externi;
- Verifică și înregistrează în ERP deconturile de card-avans/diurne;
- Întocmește situația lunară centralizată a deconturilor care se plătesc la salariu/diurnelor;
- Comunică cu secretarele din punctele de lucru pentru transmiterea și înregistrarea în timp util a deconturilor card-avans/diurne, conform notei de închidere;
- Transmite fișele angajaților care prezintă sold de justificat (avans spre decontare) la sfârșitul fiecărei închideri, pentru confirmarea soldului;
- Asigură suport în cadrul auditului și controalelor din partea autorităților;
- Participă la arhivarea documentelor și la consultarea arhivei atunci când este solicitat.
CERINTE POST
- Organizată, proactivă și cu abilități foarte bune de comunicare;
- Studii superioare economice;
- Cunoștințe bune de Microsoft Office (Word și Excel);
- Minimum 2 ani experiență în contabilitate (în special în contabilitatea furnizorilor și a deconturilor cu angajații).
BENEFICII
- Bonus de performanță, corelat cu rezultatele companiei;
- Tichete de masă;
- Abonament la clinică medicală privată;
- Traininguri și cursuri de specializare;
- Telefon mobil;
- Acces la platforma Bookster;
- Laptop de serviciu;
- Fructe la birou;
- Short Friday.
