RESPONSABILITATI

  • Gestioneaza corespondenta interna si externa si o arhiveaza in cadrul agentiei;
  • Asigura protocolul pentru intalniri si evenimente interne;
  • Planifica sedintele si intocmeste minuta;
  • Organizeaza calatoriile de afaceri (bilete avion, cazari, etc.);
  • Gestioneaza relatiile cu furnizorii agentiei.

CERINTE

  • Studii medii;
  • Limba engleza- nivel mediu ;
  • Experienta minim 2 ani intr-un post similar ;
  • Bune cunostinte de utilizare MS Office, Outlook, Teams/Zoom;
  • Persoana proactiva, implicata, cu initiativa;
  • Bune abilitati de relationare si comunicare (cu echipa, departamentele colaboratoare si partenerii externi);
  • Capacitate de organizare, atentie la detalii ;
  • Abilitatea de a gestiona sarcini multiple in acelasi timp, incadrare in termene limita.

BENEFICII

  • Mediu de lucru dinamic si colaborativ;
  • Dezvoltare profesională continuă;
  • Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță in functie de performanta companiei;
  • Tichete de masa;
  • Decontare transport;
  • Fructe@birou;
  • Short Friday.