RESPONSABILITĂȚI
- Gestionează corespondența internă și externă și o arhivează în cadrul agenției;
- Asigură protocolul pentru întâlniri și evenimente interne;
- Planifică ședințele și întocmește minuta;
- Organizează călătoriile de afaceri (bilete avion, cazări, etc.);
- Gestionează relațiile cu furnizorii agenției.
CERINȚE
- Studii medii;
- Limba engleză – nivel mediu;
- Experiență minim doi ani într-un post similar;
- Bune cunoștințe de utilizare MS Office, Outlook, Teams/Zoom;
- Persoană proactivă, implicată, cu inițiativă;
- Bune abilități de relaționare și comunicare (cu echipa, departamentele colaboratoare și partenerii externi);
- Capacitate de organizare, atenție la detalii;
- Abilitatea de a gestiona sarcini multiple în același timp, încadrare în termene limită.
BENEFICII
- Mediu de lucru dinamic și colaborativ;
- Dezvoltare profesională continuă;
- Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță în funcție de performanța companiei;
- Tichete de masă;
- Decontare transport;
- Fructe @ birou;
- Short Friday.