RESPONSABILITATI
- Gestioneaza corespondenta interna si externa si o arhiveaza in cadrul agentiei;
- Asigura protocolul pentru intalniri si evenimente interne;
- Planifica sedintele si intocmeste minuta;
- Organizeaza calatoriile de afaceri (bilete avion, cazari, etc.);
- Gestioneaza relatiile cu furnizorii agentiei.
CERINTE
- Studii medii;
- Limba engleza- nivel mediu ;
- Experienta minim 2 ani intr-un post similar ;
- Bune cunostinte de utilizare MS Office, Outlook, Teams/Zoom;
- Persoana proactiva, implicata, cu initiativa;
- Bune abilitati de relationare si comunicare (cu echipa, departamentele colaboratoare si partenerii externi);
- Capacitate de organizare, atentie la detalii ;
- Abilitatea de a gestiona sarcini multiple in acelasi timp, incadrare in termene limita.
BENEFICII
- Mediu de lucru dinamic si colaborativ;
- Dezvoltare profesională continuă;
- Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță in functie de performanta companiei;
- Tichete de masa;
- Decontare transport;
- Fructe@birou;
- Short Friday.