RESPONSABILITĂȚI

  • Gestionează corespondența internă și externă și o arhivează în cadrul agenției;
  • Asigură protocolul pentru întâlniri și evenimente interne;
  • Planifică ședințele și întocmește minuta;
  • Organizează călătoriile de afaceri (bilete avion, cazări, etc.);
  • Gestionează relațiile cu furnizorii agenției.

CERINȚE

  • Studii medii;
  • Limba engleză – nivel mediu;
  • Experiență minim doi ani într-un post similar;
  • Bune cunoștințe de utilizare MS Office, Outlook, Teams/Zoom;
  • Persoană proactivă, implicată, cu inițiativă;
  • Bune abilități de relaționare și comunicare (cu echipa, departamentele colaboratoare și partenerii externi);
  • Capacitate de organizare, atenție la detalii;
  • Abilitatea de a gestiona sarcini multiple în același timp, încadrare în termene limită.

BENEFICII

  • Mediu de lucru dinamic și colaborativ;
  • Dezvoltare profesională continuă;
  • Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță în funcție de performanța companiei;
  • Tichete de masă;
  • Decontare transport;
  • Fructe @ birou;
  • Short Friday.