RESPONSABILITATI

  • Gestioneaza relatia cu angajatii companiei prin generarea documentelor ( angajare, fise de post, contract de munca, acte aditionale, adeverinte, documente de incetare ) in aplicatia HR;
  • Gestionarea cererilor de concediu, zile libere, ore suplimentare, evidenta deplasarilor angajatilor (tichete/diurna), verificarea si validarea pontajelor primite din santier pentru buna desfasurare a procesului de salarizare;
  • Ofera suport și consultanță tuturor angajatilor Agentiei în ceea ce priveste legislatia muncii, politicile interne și bunele practici HR;
  • Participa/intermediaza relatia cu candidatii/angajatii in procesele de recrutare, integrare și retenție a angajatilor;
  • Sprijina si incurajeaza dezvoltarea profesionala și managementul performantei angajaților, urmarind planurile de dezvoltare anuale si incadrarea in bugetul anual;
  • Contribuie la implementarea programelor de dezvoltare a leadership-ului și culturii organizaționale;
  • Gestioneaza și mediaza conflictele de muncă, la nivel local, cu managementul Agentiei pentru solutionarea acestora, oferind soluții eficiente;
  • Analizeaza indicatorii de performanță HR și propune imbunatatiri;
  • Sprijin si consiliere pentru angajați, mediere, dacă este necesar;
  • Coordoneaza si implementeaza la nivel local inițiativele de HR de la sediul central si îmbunătățirea proceselor organizaționale;
  • Persoana de contact si coordonarea implementarii noilor concepte și acțiunilor/proiector pilot, precum și noile instrumente și sisteme HR;
  • Se asigura ca procesele si procedurile de lucru din aria de specialitate sunt respectate în companie;
  • Intocmirea setului de rapoarte relevante ariei de activitate si distributia acestuia.

CERINTE POST

  • Experienta de minim 2 ani în resurse umane;
  • Cunoștințe solide de legislație a muncii;
  • Experiența în utilizarea unei aplicații HR (Colorful – constituie avantaj);
  • Abilitati de comunicare și organizare;
  • Capacitate de a lucra cu date confidențiale;
  • Atenție la detalii și respectarea termenelor limită;
  • Cunoștințe de operare MS Office (Excel, Word).

BENEFICII

  • Mediu de lucru dinamic si colaborativ;
  • Dezvoltare profesională continuă;
  • Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță in functie de performanta companiei;
  • Tichete de masa;
  • Decontare transport;
  • Fructe@birou;
  • Short Friday;
  • Bookster
  • Abonament clinica medicala;
  • O zi pe saptamana Telemunca