RESPONSABILITATI

  • Intocmire si gestionare documentatie financiara primara – verificare/alocare facturi furnizori, intocmire/colectare avize de insotire marfa, note intrare-receptie, deconturi de cheltuieli, Arhivarea documentelor financiare
  • Validare cheltuieli proiect – valideaza cheltuielile introduse in softul raport santier (de catre ingineri) pe baza documentelor justificative si urmareste si colecteaza documentele justificative
  • Mentine corespondenta cu beneficiarul si partenerii din proiect – efectueaza inregistrarile IN/OUT Inregistreaza si difuzeaza in mod corect corespondenta in cadrul echipei de proiect, Intocmire si urmarire pontaje personal
  • Alte taskuri administrative.

CERINTE

  • Studii medii economice /tehnice
  • Experienta minim 3 ani intr-un post similar
  • Aptitudini utilizare Pc: MS Office, Outlook, Teams/Zoom
  • Persoana proactiva, implicativa, cu initiativa
  • Abilitati de relationare si comunicare (cu echipa de proiect, departamentele colaboratoare si partenerii externi)
  • Capacitate de organizare, atentie la detalii, acuratete in lucrul cu cifrele
  • Abilitatea de a gestiona sarcini multiple in acelasi timp, incadrare in termene limita.

BENEFICII

  • Mediu de lucru dinamic si colaborativ
  • Dezvoltare profesională continuă
  • Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță in functie de performanta companiei
  • Tichete de masa
  • Decontare transport
  • Fructe@birou
  • Short Friday;
  • Bookster Abonament clinica medicala
  • O zi pe saptamana Telemunca.