RESPONSABILITATI
- Intocmire si gestionare documentatie financiara primara – verificare/alocare facturi furnizori, intocmire/colectare avize de insotire marfa, note intrare-receptie, deconturi de cheltuieli, Arhivarea documentelor financiare
- Validare cheltuieli proiect – valideaza cheltuielile introduse in softul raport santier (de catre ingineri) pe baza documentelor justificative si urmareste si colecteaza documentele justificative
- Mentine corespondenta cu beneficiarul si partenerii din proiect – efectueaza inregistrarile IN/OUT Inregistreaza si difuzeaza in mod corect corespondenta in cadrul echipei de proiect, Intocmire si urmarire pontaje personal
- Alte taskuri administrative.
CERINTE
- Studii medii economice /tehnice
- Experienta minim 3 ani intr-un post similar
- Aptitudini utilizare Pc: MS Office, Outlook, Teams/Zoom
- Persoana proactiva, implicativa, cu initiativa
- Abilitati de relationare si comunicare (cu echipa de proiect, departamentele colaboratoare si partenerii externi)
- Capacitate de organizare, atentie la detalii, acuratete in lucrul cu cifrele
- Abilitatea de a gestiona sarcini multiple in acelasi timp, incadrare in termene limita.
BENEFICII
- Mediu de lucru dinamic si colaborativ
- Dezvoltare profesională continuă
- Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță in functie de performanta companiei
- Tichete de masa
- Decontare transport
- Fructe@birou
- Short Friday;
- Bookster Abonament clinica medicala
- O zi pe saptamana Telemunca.