RESPONSABILITĂȚI
- Elaborează cererile de ofertă în conformitate cu solicitările primite de la beneficiari și cu procedurile și instrucțiunile de lucru în vigoare;
- Analizează și negociază cu furnizorii de produse și servicii în vederea obținerii celui mai bun raport calitate/preț și a unor clauze contractuale comerciale avantajoase
- Monitorizează performanța furnizorului împreună cu reprezentanții departamentelor beneficiare, asigurându-se de obținerea și optimizarea performanței
- Crează, menține și dezvoltă relații comerciale cu furnizorii;
- Identifică, evaluează și actualizează permanent bazele de date privind furnizorii, prospectează piața internă și externă pentru identificarea de potențiali furnizori de produse și servicii;
- Menține relația cu celelalte departamente din companie și cu beneficiarii interni;
- Monitorizează evoluția prețurilor și tendințele de pe piață în domeniul de care răspunde.
CERINȚE POST
- Absolvent studii superioare (tehnice, economice);
- Minim trei ani experiență în domeniul achizițiilor;
- Capacitate de lucru atât în echipă, cât și independent;
- Capacitate de a stabili și menține relații de încredere cu furnizorii;
- Capacitate de respectare a termenelor și orientare către rezultat;
- Excelente abilități de comunicare, relaționare și negociere; organizare, planificare și prioritizare; gândire analitică;
- Integritate și corectitudine;
- Orientare către performanță și îmbunătățire continuă;
- Competențe MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
- Experiență în utilizarea unui soft integrat (ERP);
- Engleză – nivel mediu.
BENEFICII
- Mediu de lucru dinamic și colaborativ;
- Dezvoltare profesională continuă;
- Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță în funcție de performanța companiei;
- Tichete de masă;
- O zi pe săptămână – posibilitatea de a lucra de acasă;
- Decontare transport;
- Fructe@birou;
- Short Friday.