RESPONSABILITĂȚI

  • Elaborează cererile de ofertă în conformitate cu solicitările primite de la beneficiari și cu procedurile și instrucțiunile de lucru în vigoare;
  • Analizează și negociază cu furnizorii de produse și servicii în vederea obținerii celui mai bun raport calitate/preț și a unor clauze contractuale comerciale avantajoase
  • Monitorizează performanța furnizorului împreună cu reprezentanții departamentelor beneficiare, asigurându-se de obținerea și optimizarea performanței
  • Crează, menține și dezvoltă relații comerciale cu furnizorii;
  • Identifică, evaluează și actualizează permanent bazele de date privind furnizorii, prospectează piața internă și externă pentru identificarea de potențiali furnizori de produse și servicii;
  • Menține relația cu celelalte departamente din companie și cu beneficiarii interni;
  • Monitorizează evoluția prețurilor și tendințele de pe piață în domeniul de care răspunde.

CERINȚE POST

  • Absolvent studii superioare (tehnice, economice);
  • Minim trei ani experiență în domeniul achizițiilor;
  • Capacitate de lucru atât în echipă, cât și independent;
  • Capacitate de a stabili și menține relații de încredere cu furnizorii;
  • Capacitate de respectare a termenelor și orientare către rezultat;
  • Excelente abilități de comunicare, relaționare și negociere; organizare, planificare și prioritizare; gândire analitică;
  • Integritate și corectitudine;
  • Orientare către performanță și îmbunătățire continuă;
  • Competențe MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
  • Experiență în utilizarea unui soft integrat (ERP);
  • Engleză – nivel mediu.

BENEFICII

  • Mediu de lucru dinamic și colaborativ;
  • Dezvoltare profesională continuă;
  • Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță în funcție de performanța companiei;
  • Tichete de masă;
  • O zi pe săptămână – posibilitatea de a lucra de acasă;
  • Decontare transport;
  • Fructe@birou;
  • Short Friday.