CERINTE POST
- Studii superioare – specializarea resurse umane
- Experienta intr-un post similar: minim 3 ani
- Aptitudini speciale: Office, Outlook, cunostinte procese si dezvoltare organizationala
RESPONSABILITATI
- Recrutare si selectie de personal – realizare si postare anunturi de joburi vacante,
selectare CV-uri, contactare candidati, intervievare, testare, prezentare oferta de
angajare. - Integrare noi angajati (prezentare proceduri/regulamente).
- Gestioneaza revizuirea si prezentarea fiselor de post pentru toti angajatii companiei,
a organigramelor pe societate. - Gestionarea activitatii de instruire interna/externa, stagii de practica (participa la
identificarea necesitatilor de instruire la nivel de companie, cautare forme de
instruire in functie de necesitati, centralizare instruiri, mentine relatia cu
universitatile/scolile profesionale de profil, participare elaborare si urmarire realizare
module practica). - Realizare Exit interview.
- Elaborarea de situatii (instruiri, recrutari, evaluari etc).
- Elaborare/revizuire proceduri/instructiuni de lucru/regulamente/ organigrame.
- Consilierea celorlalti angajati in probleme de resurse umane (instruire, dezvoltare
organizationala, procese organizationale). - Mentine o relatie apropiata cu angajatii, oferindu-le suportul in a-i asculta, ajuta,
consilia pe subiecte de resurse umane. - Participa la organizarea evenimentelor pentru angajatii companiei cu diverse ocazii.
- Participa in cadrul proceselor de dezvoltare organizationala (evaluare de personal,
definire valori organizationale etc). - Promoveaza la nivel organizational valorile companiei, fiind un agent activ de
schimbare la nivel de mentalitate a angajatilor.