CERINTE POST

  • Studii superioare – specializarea resurse umane
  • Experienta intr-un post similar: minim 3 ani
  • Aptitudini speciale: Office, Outlook, cunostinte procese si dezvoltare organizationala

RESPONSABILITATI

  • Recrutare si selectie de personal – realizare si postare anunturi de joburi vacante,
    selectare CV-uri, contactare candidati, intervievare, testare, prezentare oferta de
    angajare.
  • Integrare noi angajati (prezentare proceduri/regulamente).
  • Gestioneaza revizuirea si prezentarea fiselor de post pentru toti angajatii companiei,
    a organigramelor pe societate.
  • Gestionarea activitatii de instruire interna/externa, stagii de practica (participa la
    identificarea necesitatilor de instruire la nivel de companie, cautare forme de
    instruire in functie de necesitati, centralizare instruiri, mentine relatia cu
    universitatile/scolile profesionale de profil, participare elaborare si urmarire realizare
    module practica).
  • Realizare Exit interview.
  • Elaborarea de situatii (instruiri, recrutari, evaluari etc).
  • Elaborare/revizuire proceduri/instructiuni de lucru/regulamente/ organigrame.
  • Consilierea celorlalti angajati in probleme de resurse umane (instruire, dezvoltare
    organizationala, procese organizationale).
  • Mentine o relatie apropiata cu angajatii, oferindu-le suportul in a-i asculta, ajuta,
    consilia pe subiecte de resurse umane.
  • Participa la organizarea evenimentelor pentru angajatii companiei cu diverse ocazii.
  • Participa in cadrul proceselor de dezvoltare organizationala (evaluare de personal,
    definire valori organizationale etc).
  • Promoveaza la nivel organizational valorile companiei, fiind un agent activ de
    schimbare la nivel de mentalitate a angajatilor.